lördag 1 oktober 2011

Men alltså...

Är det nödvändigt?


Handlar hungrig, med en lätt rödvinshuvudvärk. Stannar och förundras över utbudet. Finns det efterfrågan på kokta, skalade ägg?? Har du gått omkring i affären och suckat för dej själv när du passerat äggkylen och tänkt "Ååååå om dom bara hade varit klara redan...." Märkligt.

Handlar hungrig som sagt. Har alltså med mej en mängd matvaror hem. Vid uppackning kan jag konstatera att jag ikväll kommer äta: pumpasoppa, ungsrostade rotsaker, grillkorv, hamburgare och skav. För det var lite så jag tänkte varje gång jag såg nåt som såg gott ut. "Det blir bra till kvällen!" Bara det att jag inte tänkte på att plocka ur korgen allt eftersom jag såg nåt godare.
Och nu sitter jag här och bara orkar inte. Fast magen kurrar. Och nej, jag köpte INTE äggen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails