tisdag 4 oktober 2011

Kontrar med sanningen

Bara för att jag har lyckats hitta en spegel som visar mej som jag vill se ut, betyder inte det att denna spegel följer mej överallt. 
Hemma-spegel visar den bistra sanningen...
Spegeln är heller inte putsad... 
Det är dessutom märkligt att barnfingrar på korta barn kan kladda så långt upp!?


I bakgrunden kan ni se varför det hemma hos mej inte skulle få finnas ytor att lägga saker på. 
Och i förgrunden skymtar dammsugarslangen, för dammsugaren tycks märkligt obenägen att ställa undan sej själv.

Ännu ett bevis apropå ytor...
Här förvaras allt från telefoner till kläder som väntar på sånt som lagning och resåriträdning.
Jag är oförbätterlig...

Följer en blogg där det nu har börjats med inlägg kallade Tisdagssanningar.
En sån där fin blogg. Inredningstyp.
I tisdagarnas inlägg ska det avslöjas hur det egentligen ser ut och skribenten uppmanar också sina läsare att "erkänna".
Sanningarna i den bloggen liknar inte mina sanningar.
Hur kan man ge sej på att stajla stök?
Det bara händer ju liksom! :)

4 kommentarer:

  1. Håller med... vem behöver stajla stök??? Då har jag ett helt stajlat hus ;-) Såg detta inlägg och tänkte på dig... http://blogg.annaskipper.se/2011/10/05/det-gar-att-fa-bukt-med-ibs-och-en-kranglande-mage/
    Ha en bra dag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Den blogg adressen vill jag ha!

    SvaraRadera
  3. http://drommaravsilver.blogspot.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails