lördag 29 oktober 2011

Lördagsnöje

POFF! Och huset ser värre ut än igår när barnen var hemma.
Började morgonen med att möblera om i vardagsrummet.
Runt, runt, runt sköt jag möblerna. Jakten på största möjliga golvyta...
Slängde mej sen i bilen och "tvingade" med mej kusin på TV-bänksjakt i byn. Utan framgång...
Det blev en tur till mamma för att rota igenom ladorna.
Fick med mej två hyllor hem som får duga för tillfället.
Men...gissa vad som måste göras... JO! Målning!
Har målat med rynkade ögonbryn. Brukar vara jättenoga med underarbete (trots att det är skittråkigt), men nu skippade jag grundfärg och sandpapprade ytterst snabbt. Gör lite ont att inte vet hur det kommer bli...kommer färgen släppa? Särskilt som jag målar med jävlaskitfärgfrånRustasomärövermålningsbarefter16timmar!!!

1 kommentar:

  1. Vad är det för tv-bänk du letar efter? Om det är till en tjock-tv har jag en jag vill bli kvitt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails