onsdag 26 oktober 2011

Går det bra?

Tillbaka från besök hos naprapaten.
Förra gången satt han nålar för att hjälpa mej med ögonen. Och nåt hände, så nu kan jag inte använda linserna. Ser inget. Kom överens med optikern om att avvakta vad ögonläkaren säger i mitten av november.

Idag blev det fler nålar för ögonen. I fingrarna, knäna och tårna.
"Går det bra?"
"Jo...stick du..."
AJ! AJ! AJ! Blodvite.
Jag är nog tuffare än somliga tror... Så sa jag till honom i alla fall.
Gör vad du vill bara jag blir bättre!
Detsamma gäller nacken. Vrid huvudet av mej du bara!
Det är lite otäckt när det knakar. Men det är värt det! Jag känner ju att det gör nytta.

Men det var ju otur att jag inte smort mina torrdammiga ben. Och inte gjort fotbad på ett tag.
Torrdammiga. Precis så är dom. När jag drog upp byxbenen dammade det om benen. Det märks att vintern är på intågande, för nu är jag torr som fnöske. Inte kul att visa upp! Får förbereda mej bättre inför nästa gång. =)))

Är helt slut nu... Tur det är lugn dag idag...
Förutom att lillebror vill baka bullar när vi kommer hem... Vi får väl se hur det blir med den saken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails