lördag 15 oktober 2011

Edward!?

Lite kul att Edward plötsligt heter Jacob!
Ja, Edward vampyren alltså. Som inte gillade varulven Jacob.
Nu hette han plötsligt Jacob. Och hade hand om djur. Så temat var ju lite lika...eller inte... :)

Har alltså sett filmen Water for Elephants.
Vacker som bara den!
Klart sevärd!
Men jag grät inte en skvätt.Så det var en liten besvikelse...


Nu ska jag alldeles strax våga mej på att se en vampyrfilm (ja just det!) fast klockan är 21! Och det är mörkt ute. Och jag är lite mörkrädd. Och egentligen tycker jag vampyrer är läskiga. Men...låter man tankarna vandra tillbaka till Edward känns det säkert bättre. Eller kanske hellre till Jacob. För han passade min estetiska smak bättre. Varulven Jacob alltså. :)

1 kommentar:

  1. OMG. Jag grät som ett rinnande vattenfall. "jag är inte på väg bort, jag är på väg hem"......nu gråter jag nästan igen. :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails