tisdag 27 juli 2010

Viktigheter


Har en målnings-svacka. Det är sååå lite kvar att göra på drakarna, men jag tappade helt sugen och har ignorerat dom. Fram tills idag. Orkar jag gå ut en sväng igen senare ikväll blir dom klara. "Bara" detaljerna kvar sen.

Imorse noterade jag att regndropparna på min gårds-tall såg ut som frost i morgonljuset.

Mitt bästa hårspray är slut och jag använder nu en flaska jag inte gillar. Ni vet, en sån där flaska man köper för att man tycker den ser ut att va bra, å sen är den bara skitdålig! Sprayar så det är London fog i badrummet...

Funderar över om jag var elak igår morse...plockade INTE upp tre liftande, långa tonårskillar. Det regnade lätt. Och dom var mitt i ingenstans. Nästan. Stannar man bilen en sån gång? Vågar man det?

Njuter av lite friidrott på TVn. Äntligen! Efter all jävla fotboll som varit.

Gottar mej i förra veckans bästa kommentar från storasyster. Vi tittade på TVn och det var nån som kämpade med nåt tungt. "Mamma, du hade då orkat det där i alla fall! Du som är så stark!" Min hjärntvättning har alltså funkat! Jag är nämligen, genom egen utnämning, världens starkaste mamma!

För övrigt praktiserar jag konsten att praktisera långsamt. Det är inte precis nån skjuts på verksamheten just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails