onsdag 7 juli 2010

Märklig reklam

Måste bara göra ett inlägg i debatten som jag ser finns på en hel del bloggar. Har reagerat varje gång jag sett reklamen för en rakhyvel, vilket märke det nu än är.
"Prova den och få kyssvänliga ben!"
Öööööööh? Har jag missat nåt? Är det därför jag är singel? Kyssvänliga ben... hmmm *funderar* Vem kom på detta? Vilken sitter och kommer på sånt?? Väldigt kreativ, men totalt blåst!
Har då aldrig varit med om, under mina snart 38år, att jag fått klagomål på okyssvänliga ben! Vet då väl f-n om det ens hänt så ofta att jag fått dom kyssta! Men jag har kanske använt fel rakhyvel...

1 kommentar:

  1. hahahhaha....gud, jag skrattar mig dubbelvikt här hemma :=)
    Jag har tänkt lika dant ang den reklamen..Lea

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails