lördag 10 juli 2010

Igång ingen då...

En alldeles för kort dag. Men det blir väl så när man är ute å sullar runt på byn :)
Tog mej i alla fall i kragen och har målat ett helt gäng med hjärtan. Ska försöka få dom klara ikväll/imorron. Dom går åt som smör i solsken. Me like!
Har monterat ihop 3 käppdjur. Och jag har lämnat 10 st för utsågning, för lite otippat fick jag plötsligt tag på en snäll hjälpare med bandsåg! Stoor lättnad! Nu kanske jag kan få till ett litet lager till och med!
Sen är det bara allt annat jag måste/bör göra...väljer att inte tänka på det! 

Ska bara några små saker till, men sen tar jag kvällen och sprätter förmodligen upp en öl eller försöker mej på rosévinet. Har ännu inte lärt mej dricka rosé. Men det går väl över med antal glas man häller i sej!? ;)

1 kommentar:

  1. Har hört att det är gott att blanda rosé och fruktsoda... har inte provat själv än... jag är en vittvin+mineralvatten-drickare ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails