onsdag 16 juni 2010

Klart!

Efter att planlöst ha cirkulerat i skogarna, trots vägbeskrivning, fann jag till slut sandgropen. När jag blir irriterad slutar ögonen att fungera och hjärnan stänger ner. Jättearg på att jag är så helt ointresserad av att lära mej var ställen ligger! Vad vägar heter! Men nu vet jag vart sandgropen är! Hoppas bara de boende runt ikring inte tror det var nån idiot som körde runt... Men det var det väl kanske...på sätt och vis... :)
Fyra stora badbaljor med sand krävdes det för att fylla upp. Tungt. Samtidigt som jag fick fäkta vilt med armar och ben, där ute i skogen, för att värja mej mot bombplansstora bromsar. Sånna där jättestora som ser ut som feta getingar. Biter dom tag blir det ett jättestort AJ och blodvite!
Men nu är det i alla fall klart!

 Kattkiss och kattbajs-säker låda!

Och på fredag kommer nog exet och spikar ihop ramen till nya trädäcket! Sen blir det att skruva trall! Med hjälp av barnen...blir nog en höjdare...
Och friggeboden ska städas ur och göras om till lekstuga!
Och...vad var det mer? Kommer säkert på nåt snart. För det ser inte ut jag kan varva ner... :)
Lätt som en plätt och enkelt som bara den! Men när jag blir stor vill jag lära mej sy! Lika fint som en jag känner. ;)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails