onsdag 30 juni 2010

Å hunden...

....är opererad och mådde bra efteråt. Så snart hon tagit sej upp efter narkosen stapplade hon mot utgången och ställde sej med nosen mot dörren. "Ut, jag vill ut härifrån!"
Väl hemma hade hon som vanligt rusat rakt in. Stor smäll i dörren. Inte lätt att vänja sej vid att ha stor tratt runt huvudet :)
Kalaset gick på ca 2000kr, men vi delar självklart på det, jag och exet.
Vet inte om knölen skulle skickas iväg på analys. Exet är inte en virtuos i kommunikation... tror inte ens han frågade om det. Och jag resonerar som så, att om den skickas iväg och det visar nåt, så hör dom säkert av sej. Annars är allt bra. (Sen får vi väl se om den lilla oro jag känner inte utmynnar i att jag ringer och frågar i alla fall....) 
Älskade hunden är så gammal, 9½, och försäkringen är borttagen. Händer det nåt mer är det nog bäst att skicka henne till hundhimlen. Uscha så grymt det där lät då... Hoppas att hon aldrig dör!

2 kommentarer:

  1. Vad fin hon är! Förstår att hon betyder mycket för er.

    SvaraRadera
  2. Världens bästa! Barnen älskar henne! Även om den känslan kanske inte är lika från hennes håll :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails