tisdag 1 juni 2010

Inte så otippat kanske...

...men idag har jag målat :)
Täljt lite, utan att skära mej. Men det var nära...
Planterat blommorna. Äntligen.
Stökat till i huset. Igen.
Lämnat in lite barnkläder på den lokala stora loppisen.
Fikat födelsedagstårta för nybliven fjortis. Min systerson. 
Varit stäng moster mot systerdottern. Onda ögat och jätteskrik! Men fick pill i håret sen, så det var nog inte så farligt. Jag måste ju öva lite på strängheten när inte barnen är hemma, så jag inte lägger av mej :)
Liten pratstund med andra systern och mamma. Klockan var nästan 19 och vi stod i kortärmat ute. Me like!
Målat lite mer.Gjort en hylla till loppiset. Som jag målat.

Åååååh! Jag har så många idéer i huvudet. Saker jag vill göra. Bygga. Måla. Pyssla ihop. Det är ju sånt här jag vill göra! 
Tänk om det gick att försörja sej på det man tycker bäst om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails