torsdag 3 juni 2010

Torsdag!?

Är det redan torsdag?? Alltså snart fredag. Hämta-barn-dagen.
Gaaahh!!! Hur ska jag hinna allt????????
Min planering storsprack när jag nu på morgonen ser att jag måste måla ett lager till! Det negativa med för dålig belysning (i vissa fall kallad mysbelysning) är att man inte SER så bra... Det som såg bra ut i går kväll, ser inte lika bra ut idag. I dagsljus. Kanske dags att investera i bra lampa...

Fick tidigt morgonbesök av kär kusin. Kaffe och skvaller. Vi har träffats alldeles för sällan under våren. Men nu flyttar hon till "byn" igen, så nu ska det bli bättre.

Kom på att jag inte tvättat en enda maskin än. Mitt vanlig utan-barn-projekt. Tvättkorgen överfull! Bara att hoppas att vädret håller i sej så allt torkar snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails