måndag 7 juni 2010

Bloggaward


Jag har fått en bloggaward av Camilla, som går ut på att man visar den tionde bilden i sin blogg.
Det blev lite pirrigt...skulle det bli en bild av en sjuk storasyster...?
Men det blev det inte! Det blev en bild som påminner om vad vi tycker om att göra - pyssla!

 

Det här akvariet gjorde vi tillsammans alldeles i början av året. Kartongen vi använde var en av många kartonger som varit fyllda med sondmat...Det jag skrivit under bilden var:
Gråt, skrik å tandagnissel...men här är resultatet.
Och som jag minns det var det precis så :) Men det var kul i alla fall och barnen leker fortfarande med det. Jag är så glad att dom båda två tycker om att pyssla. För det är ju ett av mina stora intressen. Jag tycker om det! Och det gör ju saken så mycket enklare för oss alla. Det finns alltid papper av olika slag, flörtkulor, träbitar, piprensare, färg osv i överflöd i skåp och lådor. Och barnen har lärt sej att alltid använda underlägg (stora kiss-lakan) så det inte blir kladd på golven. Tack vare det kan jag låta dom hållas, utan att behöva påminna om att det ska torkas upp eller att de ska vara försiktiga (en mamma-fel jag lider av...)

*****************************************************************************
Nu vill jag gärna skicka denna award vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails