måndag 28 juni 2010

Måndag hela dagen

Har varit ytterst effektiv idag på praktiken. Nöjd med min dag :)
Eventuellt börjar hjärnan också komma igång. Men det märks att den varit avslagen under en längre tid. Eller...den har i alla fall inte varit inställd på det jag gör just nu.

Hunden har varit till veterinären. Exet tog dit henne. Operation av lilla knölen på onsdag. Veterinären kunde inte säga vad det var. Dock bäst att ta bort eländet.
Åååå så ont i hjärtat jag får! Lilla hunden... (eller liten och liten...hon är en golden)
Nu är bara frågan hur det ska lösas på bästa sätt... Ska jag eller exet ta dit henne? Jag är så himla blödig när det kommer till min älskade guld-hund....

Plus: Ser slutet på vedhögen!
Minus: Är alldeles för kräsen när det kommer till sko- och klädköp (eller är det kanske ett plus?)
Plus: Jordgubbar med ovispad grädde
Minus: Göra matlåda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails