onsdag 16 juni 2010

Jag är en aggressiv bilförare!

Ett ocencurerat inlägg. Beware!
Morrade högljutt och gastade högt för mej själv idag på ICA-parkeringen. Förbannad jävla kärringar och gubbar ska fan hålla sej hemma! Backade ut från min parkeringsficka, stod halvvägs ut, när inte mindre än tre (3) av den äldre generationen ignorerade mina lysande backlampor och backade ut och förbi mej! Fast jag var först liksom! Det är fan tur att man kan hejda sej såpass mycket att man inte flyger ur bilen och drar näven i nån huv! Och det är tur att man har ögon att se med själv. Annars hade bilen (brorsans!) varit bucklig från flera håll. Å sen smygåker dom! Så man fan aldrig håller på att ta sej därifrån!
Jag blir lika förbannad varje gång nån inte tar hänsyn i trafiken! Svär så det osar! Och är millimeter från att hytta med näven eller flippa the bird. Kan dra näven i tutan ibland så jag blir rädd att jag ska slå sönder ratten eller att air-bagen ska lösa ut. Blir lika förvånad över mina aggressioner varje gång det händer!? Man ska ju vara lugn i trafiken, liksom. Så passa er, ni där ute som ligger i vägen för mej! En dag kanske det brister! ;)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails