söndag 13 juni 2010

Status-rader

...undrar om det är normalt att varje gång man gör nåt/kommer på nåt, börja tänka på om man kan få till nån snitsig status-rad om det på FB?
...undrar om det är normalt att hata att tvätta håret?
...är urkass på att laga mat när jag är själv. Idag har jag ätit macka till frukost, en macka till lunch och en tallrik med bara köttfärssås till kvällsmat.
...målar flygplan
...surar för att jag är så kass på att texta!!! :(
...rotar i scrap-sakerna för att hitta saker att använda till annat pyssel. Går fin-fint! :)
...undrar vad barnen gör...saknar dom mej, som jag saknar dom?
...funderar på när jag ska öppna vinflaskan som står i skafferiet. Snart klassas den som årgångsvin i dubbel bemärkelse.
...planerar inför kommande projekt - den lilla uteplatsens trädäck ska rivas och ett nytt ska byggas. Projekt-start: snarast...
...surar lite till när jag kollar travet. Inte rik den här gången heller... :(
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails