onsdag 2 juni 2010

Lite blandat svammel

Äntligen är målningen av "hästarna" riktigt på g. Lycka är färg som täcker ordentligt!
Skruvade ihop en sandlåda med bänkar - utan instruktioner. Fick också såga till en bit som fattades. Nemas problemas!
Fixat en hel hög med vita hästar - bild kommer.
Målat klart hyllan som nu väntar på ihopskruvning.

Åååå va jag e duktig! Bla bla bla... Märker att bloggen ibland bara verkar innehålla inlägg om saker jag gjort. Som en uppräkning. En uppräkning för vem? Mest för mej själv faktiskt...en summering av dagen att reflektera kring. Typ nåt sånt.

Nåt helt annat:
Tillåter mej att småle (hånle?) åt minnet av skymten av en bekant i min ålder. Iklädd kostym. I alla fall "fin-kavaj" och ordentliga byxor. Hans jobb påbjuder väl en viss dress code. Men...när man vet vem han är, hur han är...då blir det bara löjligt.

Undrar om jag tar mej vatten över huvudet med alla projekt jag har på gång? Är det nån vits? Men som min coach säger, man måste våga satsa lite ibland. Följa sitt hjärta och sin magkänsla. Sen får tiden visa vart det bär - upp eller ner. Det man får är ju erfarenhet i alla fall.

Tänker på hur lyckligt lottad jag är. Tack vare att jag fick barn så pass sent i livet, mötte jag människor jag aldrig skulle ha mött annars. Vackra, omtänksamma kvinnor som hittade varandra. Vi träffas inte så ofta längre. Men ni finns i mitt hjärta. Hoppas ni vet vilka ni är. Vet att i alla fall några läser bloggen. Love ya!

Å myggen har kommit fram. Å rabatten vill bli snabbrensad. Å inom en snar framtid ska jag (med viss hjälp) bygga om uteplatsen. Å just ja, jag älskar pelargoner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails