lördag 19 juni 2010

I morse var barnen uppe tidigt. Jättetidigt. Men dom är snälla och dresserade, så jag fick sova/halvslumra en lång stund. Dom lekte inne på rummet och var så myciga mot varann. Mycket fniss och lugna lekar hördes. Min kamera hade tydligen också varit med...

 Nysminkad...överallt...även på ryggen...
Och med den korta luggen som storasyster så snitsigt fixat...

Tittut!

En klassisk lillebror-posé

Det regnade heeela fm. Tråkigt som bara den. Men sen klarnade det upp! Och efter lunch ringde exet och sa: "Nu kommer jag och skruvar ihop trall-ramen." Tjohooo! 
Jag hjälpte till med det jag kunde. Och vi blev inte osams! Nåt vi alltid blev förr, så snart vi skulle göra nåt liknande tillsammans. Skönt att veta att det funkar att umgås.

Nu är det bara att stadga upp det sista och sen en hel massa skruvning. Ska bli sååå kul!


Och självklart har vi kollat på bröllopet! Royalist som jag är in i själen!
Storasyster satt spikad framför TVn och tyckte allt var så vackert och spännande.
Självklart (!) kom exet och påbörjade skruvningen alldeles under vigseln, så jag fick inte se den. Men det blir säkert repriser i all oändlighet på TV kan jag tänka :)
(bilden kommer från Aftonbladet.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails