söndag 3 juli 2011

Söndagskväll i stugan

Det blir hemmadag i morgon. Sliten lillebror, med något förhöjd temp. Ont i huvudet, säger han.
Storasyster har testat mina nerver idag. Till slut blev det varning: "En gång till, då blir det sängdags." Och ett par timmar senare blev det en gång till. Jag fullföljde. Kl 18.30 blev det sängdags. Bara sådär. Hon skrek så väggarna skakade... Enough is enough. 

Försöker titta på The Big 4. Hedrar mina gamla hårdrockardagar. 
Lillebror kollade också ett tag. Samtidigt som han sjöng "Coola, balla killar - rock'n'roll!" =)
Hittills är det som väntat...jag har aldrig gillat Anthrax eller Megadeath. Kommer aldrig göra det heller... Detsamma gäller Slayer... Så riktigt metal är jag väl inte... :)
Blir till att invänta att de bästa äntrar scenen - Metallica.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails