fredag 29 juli 2011

Överstyr...

Jag som egentligen inte gillar att kalasa. Barnkalasa. Just jag. Jag fixar och trixar långt mer än vad som är vanligt gällande mej.
Fattar inte vad som tagit åt mej...
Men lite kul är det :)
Fast jag är så slafsig... Inget blir perfekt. Jag ger upp och vägrar göra om. I munnarna kommer det säkert smaka gott hur det än ser ut!

Första lagret på tårtan.
Önskefyllning.
Jordgubbssylt. Vaniljkräm. Choklad.
Det ska till slut bli en marsipantårta. 
"Med riddare! Med svärd! Med sköld! Med ett jättesnabbt flygplan!"
Hmmm.... Vi får väl se...
Har då i alla fall ett tårtljus i form av en 4. Självklart, tänker du säkert. Han fyller ju 4. Men det är inte så självklart...
Har jag inte åtskilliga gånger bekänt att jag har huvudet under armen!?
Igår köpte jag ett tårtljus i form av en 3a...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails