måndag 25 juli 2011

Kvickare än nödvändigt...

Kvickare än kvickast. Blixten. Kanske till och med Blixten Mcqueen. Eftersom det nu är bilrelaterad kvickhet det är fråga om.
Har monterat bilklädsel. Till skydd för lortiga skor på sätena. Barnskor. Fast det fattade du kanske...
Svor lite över att instruktion fattades.
Svor lite till över fästanordningarna. Gummiband utan krok. Dessutom finns det i min bil dåligt med lämpliga ställen att fästa dessa gummiband.
Nålade fast gummibanden på vissa ställen.
Till slut var jag klar i alla fall.
DÅ ser jag det. Längst ner i den praktiska bärpåsen som klädseln kom i.
Där längst ner under nackstödsskydden ligger en beskrivning. Som berättar att jag monterat framklädseln fel (vilket jag skiter i!).
Och i ett av dess nackstödsskydd ligger en påse med krokar att fästa i gummibanden.
Blir så trött på mej själv...
Kvickhet och ovilja att ta det lugnt leder allt som oftast till merarbete. Borde jag inte ha lärt mej det by now!?

2 kommentarer:

  1. ASG! Men det blev fint? Tror mig veta var du köpt klädseln. Blev det den röda?

    SvaraRadera
  2. Trodde kusin också :) Men det blev en grå

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails