lördag 2 juli 2011

En lortvända...

Dagstrip för en snabb shoppingtur.
Och jag kan ärligt säga att barnen skötte sej exemplariskt! Fast under visst hot...
Parkerade dom under ett klädställ. "Sitt still! Annars blir det ingen leksaksaffär!"
Nästa gång jag såg dom kom dom med ett butiksbiträde. "För vi visste inte var du var!" Hmm...

På Lindex. Med hög, tydlig röst:
"Men mamma, var kan jag bajsa? Nu är det panik i röven!" Samtidigt som ena handen greppade rumpan som för att hålla emot. Jo då...gissa vem...blondinen...
På Lindex finns ingen kundtoalett. Kastade ifrån mej fynden. Ut på gågatan i full karriär för att springa mot Åhléns. "Mamma det är panik! Jag bajsar på mej snart! Det är panik! Jag måste BAJSA! Det kommer skit ur röven snart!" Skrattade så jag knappt kunde springa =)))

Dags för välbehövlig energipåfyllning på bästa fiket.

Pannkaka och tacotallrik. Gissa vem som åt vad... :)
En till tarmtömning hann vi med också...
"Mamma idag har ja skitit överallt i hela staden!"

Sen äntligen dags för leksaksaffären. 
Misstänker att Blondinen inte är riktigt frisk... När han hittat det han trånat efter, en drake med gittriga vingar, sa han: 
"Mamma, nu orkar jag inte mer...jag vill inte vara här längre." 
!!!???

Efter 5 minuter i bilen:


UPDATE: Jo, han är sjuk... 39,5...

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha!!! =) =)
    Skrattar så att jag nästan kissar på mig!! =)
    Härliga ungar! ♥

    Hoppas febern ger med sig under natten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skrattar mig dubbelvikt!
    Men sen då - ack kära barn. Hoppas att han kryar på sig snart. Hälsa fr Moster!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails