tisdag 19 juli 2011

Jaaaaa!

Äntligen!
Snabbare än blixten sprang jag med barnen genom bikiniavdelningarna på tre välkända klädbutiker. UTAN att bli stup svettig av skrikande, omkringspringande barn bland klädställningarna. Jo, dom var faktiskt med, men skötte sej skapligt bra :)
Jag var till och med in och provade! Och i tredje affären blev det högvinst! Inte den snyggaste bikini jag någonsin haft, men den passade! OCH den var på rea!
Kan säga som så...är man lite kinkig med vad man vill ha och dessutom har 75D, är utbudet litet. Om man inte vill punga ut med hundratals kronor. Och det vill jag INTE!
Tycker det är lite märkligt att snygga bikinis bara går upp till C-kupa i den vanligaste klädaffärerna. Likaså i postorderkatalogerna. Sen händer nåt. Från D-kupa blir mönster, färger och modeller "tantifierade". Och hundratals kronor dyrare.
Lider med er som har ännu större...
*saknar den nätta B-byst jag hade innan barnen*

2 kommentarer:

  1. Kolla in Bravissimo.com, där finns en del att välja på för "oss med lite mer"!! Dessutom är det nästan alltid rea och ibland kan man göra riktiga fynd och som bonus är frakten från UK ynka 60 kr. Jag kan verkligen rekommendera dom!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails