måndag 18 oktober 2010

Tack för ett tack

För ett tag sen skrev jag ett inlägg om Sjukhusclownerna.
Jag skrev också att jag beslutat mej för att maila de sponsorer som fanns angivna på clownernas hemsida.

Mitt mail:
Hej!
Jag läste på Clownjourens hemsida att ni är en av deras sponsorer.
Vill med detta mail bara tacka för att ni hjälper den verksamheten.
Min dotter blev diagnostiserad med Wilms tumör i maj -09, inte ens 4år fyllda. Fram till februari i år spenderade vi mycket tid på sjukhus i Uppsala och Falun.
Hennes behandling är avslutad, tumören är borta och det ser hittills ut som att det så också ska förbli, men jag tänker mycket på tiden som varit.
Besöken från clownerna var guld värda! Att få se sitt barn skratta mitt i all rädsla, elände och smärta är en obeskrivbar känsla.
Så ett stort tack till Er!
mvh

XXXX

Och tänka sej! Jag fick svar!

****************************************************************
Hej,
Tack för din vänlighet, det är viktigt för oss att få veta att vårt stöd kommer till nytta och glädje.
Jag önskar dig och din dotter allt gott.
Med vänlig hälsning,
XXXX
Petrus och Augusta Hedlunds Stiftelse
****************************************************************
Hej!
Ditt brev värmde och det värmde mig att det ser bra ut för er lilla dotter.
Må så gott!
Med vänlig hälsning
XXXX
Magdalenas kontorstjänster
****************************************************************
Känner mej nöjd och glad! Det verkar ju som att mitt mail var uppskattat och förhoppningen är ju att de fortsätter sponsra denna verksamhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails