lördag 2 oktober 2010

FYND både här och där

Jag hatar att gå på barnkläds-loppis. Det är för mycket! Högar överallt. Kläder överallt. Kan inte fokusera. Blir stressad.
Men idag! Då hände det! Två påsar med fynd! Bara för att jag sänkte blicken och satte mej på huk vid några plastbackar fulla med kläder. Fynd efter fynd uppdagade sej! Och det bästa är att jag vet vems kläderna är! :)
Notan för två proppade påsar med kläder och ett par skridskor: 390kr!

Fortsatte till syrran för att kalasa lite 30-årstårta.
Där fick jag fynda till mej själv i hennes garderob. Toppen med en gravidtjock syrra! Jeans, tre kjolar och några toppar. Tjohoo! Det bästa var att kjolarna var rutiga! För det var exakt sånna jag velat ha!
Hos syrran fick jag också vatten på kvarn. Att brorsan är totalt i sin egen lilla värld! Han hade varit till närmsta staden idag med hela sin familj. Den lilla staden där mitt missöde med skorna skedde igår! Han hade sett mitt panik-vrål på FB igår, men glömt att ringa mej!!!!! KARLAR!!!! Tur det finns andra som förstår och hjälper till, för nu står skor i samma storlek i hallen i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails