lördag 2 oktober 2010

Ute på vår gård...

...där står INTE en gammal Ford!
Där låg en död sork! Till barnens förtjusning och min stora förskräckelse!

Kolla på hackan!


Hade hoppats att detta var den råttfan som hållit till i väggen. Men jag kan nu meddela att så inte är fallet. Det är nåt stort, säkert jätteäckligt, som springer runt så det frasar bakom mitt huvud när jag sitter i soffan!
Bläääääääääää!!!!!

Har också förvandlats till orolig mamma långt i förväg. Misstänker att lillebror har petat på sork-äckeln!
 Googlade och såg att det var typ 14dagars inkubationstid för sorkfeber.
Fortsättning följer förhoppningsvis inte....

2 kommentarer:

  1. ååhhh fy f-n va äckligt! Ute på gården har vi sånna döda lite överallt tack vare katterna, å inne har vi hittills tagit 6 stycken bakom spisen nu i höst... Blääää för de små kräken, de e sååå vidriga!
    // Jennie m. råttfobi!

    SvaraRadera
  2. Bläää för råttor:-( Hoppas han inte har pillat på den.....Men jag vet hur det är med klåfingriga barn;-)
    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails