tisdag 5 oktober 2010

Lull lull...

Utbildning i datasystemet heeeela långa dagen.
Sånt jag måste veta och minst lika mycket onödigt också.
Tycker inte om onödigt. Tycker folk ska prata om det väsentliga och inte en massa babbel bara för babblandets skull. Har alltså haft en babblande utbildare. Jättelustig, dessutom...NOT!!!
På em höll det på att rinna över. Blev halvspydig och svarade emot. På ett ganska trevligt sätt, men ändå spydigt. Som en lortunge... Var tvungen gå ifrån för att dricka kaffe å ta en macka; bli snäll igen.
Professionellt beteende, eller hur!

Har jättesvårt för babbel och onödigt svammel när det är nåt jag ska lära mej. Lull, alltså.
Jag började på folkhögskola en gång. Skulle komplettera gymnasiebetyg. Hade siktet inställt. Men när första veckan ägnades åt lära-känna-varandra-övningar som t.ex. klipp-och-klistra-vem-du-är, då kände jag att jag var på helt fel plats. Slutade tvärt! Jag höll på att få hjärnblödning! Det blev vanligt komvux istället.

Men för övrigt är jag nog ganska lull-vänlig :)
mvh
//hon-som-gärna-spenderar-en-hel-dag-i-soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails