fredag 15 oktober 2010

Snöar!


Har spenderat dagen i fjällen. Där det är så hälsosamt och stärkande.
Iskallt! Men hade förberett mej och plockat fram vinterjackan :)
Kul att se hur det ser ut överallt utan snö. Vet inte när jag var där sist. Mycket har hänt. Nytt överallt. Nya affärer. Nya hus.
Affärer var det ja... En skoaffär där jag hittade stövlarna! Stövlarna jag vill ha! Lite högre skaft. Som passade mina grova fotleder och vader!!! Blev helt överlycklig! Å till ett klart överkomligt pris! MEN...å vad annars?...det fanns inte min storlek... Har surfat runt som en tok och letat efter nån butik som har samma modell, men kammat noll. Är tydligen inte meningen.... :( ....

Kom hem. Handlade. När jag klev ut från mataffären så SNÖADE det!
Hälsade på barnen hos exet en liten sväng. Storasyster var överlycklig! "Nu du mamma, nu står det inte på!!!" sa hon och sken som solen. Snart är vintern här. Exet berättade att det första hon sa när hon såg flingorna var: "Pappa, nu vill jag ta ut skotern!" Snacka om att längta!



SNÖÖÖÖÖÖ

3 kommentarer:

  1. Mäh, vi har också varit till fjälls idag! =)
    Missade dock skoaffärn!

    SvaraRadera
  2. Den låg i Torg gallerian uppe på fjället.
    Jättemycket fint! Fanns skor för både tunna och tjock-tjocka plånböcker. =)

    SvaraRadera
  3. Snö?? Nja jag vet inte om jag vill ha det ännu?? Lite för tidigt, men sen vill jag ha massor;-)!
    Ha en underbar lördag!!!
    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails