fredag 29 oktober 2010

Tystnad

Nu är det tyst. Riktigt tyst. Har lämnat iväg barnen.
Efter en riktigt bra vecka med lillebror känns det lite sorgligt. Undrar om det varit en tillfällighet att vi kommit överens? Undrar om jag uppträtt på nåt annat sätt och om det i sånna fall har lockat fram det bästa i honom? Livet med lillebror är tydligen ett mysterium...

Det är företagsmässa i byn. Även Arbetsförmedlingen är på plats, så på em gjorde jag ett kort pass i vår monter. Ska dit imorron också. Mycket folk. Jättetrevligt!

Handlade på tom mage innan jag åkte hem. Det gick väl som förväntat... Köpte potatisgratäng. Sån där färsk, färdig. Såg så smaskig ut. Och dom finns ju i småförpackningar. Så jag köpte en. Trots att jag vet att magen inte tål den... Men jag lyckades i alla fall passera en låååång rad med byttor fulla med smågodis till extrapris. Köpte inte en endaste bit!

Så snart kycklingen i ugnen blir klar (BBQ Hickory-kryddad) så ska jag moffa i mej allt jag orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails