lördag 15 januari 2011

Smidig kontakt?

Har upptäckt Mina vårdkontakter!
Häromdagen bokade jag om en tid - funkade bra.
Nu har jag beställt förnyat recept på Cocillana - spännande att se hur fort det går! Min förhoppning är måndag.
Om detta funkar lika bra som jag hoppas kommer kontakten med lilla sjukstugan bli avsevärt smidigare!

Min älskade hostmedicin är alltså snart slut. Liten skvätt kvar. Som jag snålar med. Hade hoppats att barnen skulle ha med sej en ny flaska. Men dom hade fått Mollipect! Skithostmedicin! Som att hälla vatten på en gås! Fattar inte varför exet lät sej övertalas att få Mollipect när han vet att det inte hjälper!? Karlar...
Så tack vare han har jag legat och hostat mellan halv 1 och halv 6 inatt...njaa...jag får väl skylla mej själv kanske, som inte själv fixat mer... Men det känns ju alltid bättre att få skylla på nån annan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails