tisdag 4 januari 2011

Pang i bygget!

Har en kort stubin. Smäller av för ingenting. Löjliga saker. Små saker.
Så jag dopar mej sen förra hösten. Med p-spruta.
Jo, jag vet att det inte är bra att spruta i sej en massa hormoner. Men det är fråga om att välja mellan pest eller kolera. Pest för mej eller kolera för omgivningen. Dessutom är jag så gammal så det känns som det kvittar om jag pumpar i mej lite uppåttjack. För det är den verkan sprutan har på mej. (Dessutom har jag inte haft mens sen jag började! Bara det gör det ju värt det!)
Så vadå "pang i bygget" kanske du undrar?
Jo...sprutan hackas i rumpenstumpen var tredje månad. Det är nu två veckor kvar tills nästa stick. Hormonnivån är alltså inte så hög längre. Och det märks...
Det är sjukt jobbigt att inte kunna behärska sej! Satan vilka utbrott jag haft idag! *skäms* Tur barnen kan ta ett förlåt och krama om sin arga mamma...
Så här känns det...

 
En sån här kanske jag skulle behöva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails