lördag 8 januari 2011

Pysslar lite

Försöker koppla grepp om den inspiration som drabbade mej för ett tag sen. Så jag greppar målarpenseln och kladdar på lite. 
Dags att fylla på båset på loppis-gallerian, känner jag. 

Ljusstakar med hjärtan på såklart!

Just när jag står där och målar känner jag att NU ska det ske! Slår en pling till pappa för att få godkänt.  
"Du får göra vad du vill!" 
Tackar! 
Till veckan ska färg inhandlas och panelen i hallen ska målas! Äntligen!

Medans färgen på ljusstakarna torkade fick jag ett infall och drog fram symaskinen. Lite mer hjärtan!

Ulliga, gulliga hjärtan!

Och ja...i och med detta har jag stökat till min lilla lya Big Time!

3 kommentarer:

  1. 2 hjärtan på beställning tack! Kanske med en röd el. vit bokstav broderad?

    SvaraRadera
  2. Jag kan skicka med broderitråd alldeles gratis.
    :)

    SvaraRadera
  3. Ånä! Jag betalar extra! =) asg

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails