fredag 14 januari 2011

Barn!

Stormen har rullat in. Ja, barnen har alltså anlänt :)
Storasyster blev alldeles till sej när hon klev innanför dörren: "Men åååå va fint du har målat!" Jo, just det! Det har jag! :)
Jo, dom hade väl saknat mej. Men det som var bäst var allt att jag köpt nya filmer. Fyndade Bumbibjörnarna och Alladin på loppis-gallerian för 10kr. VHS är sååå bra när man ska köpa "nya" filmer. Billigt billigt!
Å så hängde jag dit en hög med barnkläder igen. Bara så ni vet... :)

Diskuterade tapetval med pappa. Vi har så inte samma smak... Frågan är om jag ska ignorera och vid tillfälle köpa det jag vill ha, utan att ta hänsyn till att det faktiskt är hans hus...vi får väl se... :)

Njuter för övrigt av att se en systerson med förträfflig lek-smak! Tiger-generna verkar ha slagit igenom där :)

2 kommentarer:

  1. Äh, ignorera farsan nu!
    Å sen när han ser att du tapetserat om så säger du att:
    -Ja, det blev faktiskt riktigt fint. Fastän jag valde tapeterna du tyckte bäst om....=)
    Han kommer säkert inte ihåg vilka han tyckte när ni pratade om det...

    Så hade jag gjort i alla fall... =)

    SvaraRadera
  2. Problemet med pappa är att han inte glömmer... Men jag gör nog som du säger och säger -Ja visst blev det fint!
    Ska inventera Ellos Färg till veckan, sen får vi se vad/hur det blir.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails