lördag 8 januari 2011

Gör det jag kan bäst!

Varför göra en sak i taget när man kan göra fler?
En klok kompis på FB skriver: "...man måste göra sånt man är sugen på för att nåt ska bli gjort..." 
Japp! Så är det!................I min värld i alla fall. 
Det jobbiga kommer sen. När jag måste hinna bli klar och plocka ihop allt innan barnen ramlar in. Men det är ju på fredag! :)

Delar med mej av (delar av) mitt kaos utan att skämmas! (...bara lite kanske...)
Julsakerna är inte bortplockade från byrån. Kartongen med granpynt och kartongen med plastgranen står där dom stått sen i onsdags. 
Övrigt kaos har tillkommit när jag hastigt karat det ur vägen där jag dragit fram. Har alltså börjat med förarbetet inför projekt "Måla hallpanelen"
Fortsättning följer...

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails