onsdag 22 september 2010

Star Wars-tänker lite...

Åååå va svårt det är att utforma personlig brev! Dessutom till två helt olika jobb! När jag var klar med det första tog det en evighet att ställa om tänket och försöka börja utforma det andra.

Funderar:
"Undras om det var klokt att ta upp att jag har lärt mig mycket om relationer med människor, när jag var aktiv hundägare...? Hund-"uppfostran", eller en bra relation med en hund, är nästan direkt överförbar på en bra relation med en människa. Låter kanske konstigt för icke-hundmänniskor. Men ni som har hund förstår säkert vad jag menar.
Troligt är dock att han som läser ansökan inte läst en sån jämförelse förut..."
Har i alla fall redan klickat på "skicka", så nu är det som det är...

Pust...
Känner att hjärnan stänger ner nu.
Over and out.
Delete.
Pip pip piiip *låter som R2D2*
Omstart. *väntar på att C3PO ska daska til mej*
Om en stund kanske....
*vinkar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails