torsdag 23 september 2010

Bort med det gamla!

Tänkte att nu är det dags för förändring! Och precis när andan föll på lyckades jag få en tid hos favvo-frissan!
Det blev kort bak och långt fram.
Just nu känner jag mej nöjd i alla fall. Ev kanske jag vill ha liiiite kortare. Men jag väntar och ser hur det blir när jag fixat mej på mitt sätt. Med mina hårprodukter. Så håret känns som det ska. Hatar att ha det så där frisörmjukt som det jämt blir. Saltvattenspayet står redo i badrummet och inväntar morgondagen.
Jösses va jobigt det var att "beställa" kapningen! Fick riktig ångest när jag lät henne klippa av lejonmanen! Säkert 15cm där bak! Klipp klipp...sen låg det där på golvet...
Och imorron får jag domen på hur det ser ut. Den ärliga varianten. Ska hämta hem barnen :)

1 kommentar:

  1. Ååå kul! En bild vill vi se, sen när du fixat själv såklart! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails