tisdag 21 september 2010

Nitar och läder

Är sååå glad och nöjd!
Att köpa skor är en vånda. Kräsen som få och dessutom med ett stort problem...vaderna är kraftigare än på värsta skogshuggare och fotleden bredare en bredast. Jag passar alltså inte i de flesta fotbeklädnader. Får inte i foten. Får inte upp en ev dragkedja. Hur kul är det? Särskilt nu när modet påbjuder stövlar av alla de modeller...
Men nu har det hänt! Jag har köpt 3 (tre!) par skor!
Här kommer alltså en rapport till de som hade godheten att inför min födelsedag höra och bejaka min bön om skobidrag! Äntligen har jag andra skor än bara av gympasko-modell!

Dessa läckerheter köpte jag i fredags för ett tillgodokvitto hos byns skohandlare.





Och detta är dagens fynd från lilla grannkommunens skoaffär.
Dom till höger är dessutom fodrade.


Fatta att jag är nöjd! 3 par skor "gratis" liksom!
Eller "grattis-skor", kanske man skulle säga! =)

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails