fredag 17 september 2010

Pustar ut

Firar tystnaden som lägrat sej med en högljudd klassiker: Dödligt Vapen
Barnen har alltså left the building. Veckans krig är över. Imorron börjar ett annat krig...det mot ruinerna som lämnats kvar... Jag får besök så jag måste väl bjuda till lite, tänker jag :) Baka lite, hade jag också tänkt göra.


Försöker samtidigt smälta att kanske kanske kommer det bli ljusare ett tag framöver. Idag kom jag ett steg närmare. Nästa fredag vet jag. En riktig cliff hanger, jo då... Men jag kan inte berätta än, för då kanske det mörknar :) Och eftersom jag nu sagt A, lovar jag ett B så snart jag vet nåt!

Undrar förresten varför det i valdebatten alltid ska fokuseras på det negativa. Det som är positivt mörkas. Det är som att ingen vill höra...
Å nu har jag suddat ett långt inlägg om vad jag tycker, som jag nyss skrev. För jag orkar bara inte. Nöjer mej med ett konstaterande:
Valdebatten är smutsig och ger mej hjärtklappning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails