söndag 29 januari 2012

Nervös? Nej. Men jo, tydligen...

Imorgon är det dags igen. Full body-check för storasyster i Falun.
Om jag är nervös? Nja. Inte som det känns. Men det märks.
Magen är påverkad. Nej, jag springer inte på toa i tid och otid. Jag springer inte på toa. Alls. Inte sen fredags morse.
Alltså ser jag ut som en ballong. Och det luktar inte rosor här...
Blir en ond cirkel. Måste gå på toa! För hur ska det annars funka imorgon?? Stinkbomb-mamman på lasarettet...
Suck...
Försök skita under tvång!

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med magen...Jag däremot är helt tvärt om när jag är nervös. Jag springer HEEEELA tiden!! Skitjobbigt.. Men jag håller tummar för att det ska gå bra för "storasyster".
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med att mage (ja, annat också) kommer i olag när det är jobbiga saker på gång... :( Håller tummarna hårt, att allt ser bra ut. Om en vecka är det dags för oss... Stor kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails