fredag 6 januari 2012

Lär mej läxa...

Det jag lärt mej idag är detta:
Läs manualen!
Har varit halvsur på min mobil sen jag köpte den. Tycker den är krånglig och inte alls vad jag trodde när jag köpte den för 1½ år sedan.
Idag har jag ägnat tid åt att utforska recensioner och utvärderingar av diverse nya mobiler. Klickar in mej på Youtube för att få lite mer live-fakta. Upptäcker där saker jag inte visste om min gamla nalle...*harkel*
Alltså: Uppgift nr 1 när nästa införskaffats är alltså att ta mej tid att läsa!!!
Booooring....

Annat boring idag:
Städa bort julpyntet. Tänk att sånt som är så mysigt att dra fram är rena botten att plocka tillbaka!?
Det mesta ligger nu i kartonger i väntan på frakt ut till förrådet. "Inga!? Var är du?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails