söndag 1 januari 2012

Årskrönika

Inledde året med ett stort projekt - hallrenovering. Som skulle ta längre tid än beräknat...


Renoverade även annat - till många jägares förfasan!


Årets glittrigaste


Och sen plötsligt hände det! I mars blev jag headhuntad! Ett jobb dök upp!



Vi tog farväl av gårdens största orsak till AJ! i fötterna



Och ägnade mycket tid åt fotografering av diverse...aktiviteter...


Jag fick snilleblixt som besparade mej sommarens stressmoment.


Rev upp och planterade om rabatten.


Bytte skitbil mot pärla!


Och fångade oss alla på bild


Vi flög helikopter över byn.
Vårt hus från ovan.


Och var på en härlig utflykt till skogsmuséet.


Storasyster började F-klass


Och jag blev klar med hall-projektet! I augusti... :)


Vi åt många smaskiga saker




















Och jag invigde barnen i Star Wars underbara värld.


Vi bodde på sjukhus för första gången på väldigt länge - tillväxtkontroll. Hon växer inte som hon ska.


Och låg på verandan i kylan och kollade på stjärnfall.


Shockade knoppen med krull


Och det hände som jag väntat på i flera år - armbrott


Årets sötaste nissar


Året har gått fort. Inga katastrofer har hänt min familj.
Att ha en 4- och en 6-åring har inneburit en hel del trots, men i det stora hela har vi haft det bra.
Jag är tacksam.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails