tisdag 17 maj 2011

Trött

Lång dag. Utbildningsdag. En hel dag i ett rum fullt med åhörare. Dålig ventilation.
Nånstans runt 10 fick jag en riktig dipp. Höll på att somna. Du vet sådär när armbågen plötsligt glider iväg och man inser att man lutat sej lite för tungt... :) Skyller tröttheten på vedklyvningen. Träningsvärk i baklåren har jag också...
Det var i alla fall en givande dag. Mycket info om viktiga saker i arbetet. En del jag redan visste, en del nytt.
Och lunch på Dalasalen, en restaurang på regementsområdet (jo vi var i Falun). Buffé med 4 rätter. Sånt gillas! :)

Tycker att baklår är ett sånt bra ord, så jag googlar för att hitta nån rolig bild. Och detta var ju roligt! Ser gott ut också! 
Dock är denna baklår är av lite annan variant än där jag har träningsvärk =)))

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails