onsdag 4 maj 2011

Glad!

Bra, intressant och givande dag. Även om den varit väldigt lång... Det är nyttigt att få träffa alla kollegor, utspridda över landet. Och ledningen. Idag fick dom se/höra att jag inte ljög på min intervju inför anställningen... Jag är inte tyst om det är nåt... :)

Men det bästa av allt är att jag fick träffa en klasskamrat jag inte sett sen vi slutade gymnasiet! Jag gick i Gävle och det är alltså 20 år sen vi gick ut. Helt otroligt!
Och ännu mer otroligt är att hon jobbade i samma hus som konferensen var i! Hon hade luskat fram mitt mobilnummer och messade mej  huxflux och ville träffas. Vilken sötis! Å vilket kramkalas det blev! Blev alldeles rörd och fick torka bort en tår.
Det är det jag säger...FB är allt jättebra! Att få kontakt igen efter många år, "hitta" varandra på alla sätt och sen få möjlighet att träffas av en slump! Även om det var ett kort möte var det uppskattat! <3

Reklam- och Dekoration, Borgarskolan, Gävle. 
Avgångsklass 1991

1 kommentar:

  1. Ja men är det inte helt otroligt så säg ned FB!?! Att jag arbetar i samma byggnad du är på konferens i...h u r stora är oddsen att ngt dylikt händer?! Denna träff gjorde min dag, bara så att du vet...DU gjorde min dag <3 Så roligt att få se dig igen efter alla dessa år. Måste träffas igen. STOR kram <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails