fredag 27 maj 2011

Kvällens rysare

Kommer det att funka nu?
Efter att ha spenderat 35 minuter i telefonkö till Boxer. 35 minuter, där jag började på plats 32. Effektivt som bara den...
Fick instruktioner om att göra det jag gjort i tre dagar nu.
"Ta ur kort och dra ur kabeln. Vänta 10 sek och slå på en betalkanal. Sätt i kortet och låt samma kanal stå på i 60 minuter. Då ska det fungera."
"Ja, men det är ju så jag gjort. I tre dagar. Kanalerna försvinner efter ca45 minuter och jag får göra samma sak igen."
"Öhhh...jaha... Ja, det ser då ut att fungera här i alla fall. Du får vänta och se."
Jaha...vänta och se. Blir kul att se om jag verkligen får se, eller om det blir som det blivit hittills; att jag inte får se eftersom kanalerna försvinner.
Känns ju väldigt lockande att sitta i lika lång telefonkö igen...
Spänningen är oooolidlig! En riktig fredagsrysare.


UPDATE
Nej. Det funkade INTE. 25 minuter till i telefonkö. För att få rådet att prova kortet i nån annan box. Är kortet paj ska jag ringa igen. Och telefonköa hur länge då, måntro? 
Prutt på dej Robert!!!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails