onsdag 25 maj 2011

Snabbshoppar

Jobbade i "grann-byn" på em idag. Och det positiva med det var ju att jag hann med en rekordsnabb shoppingrunda! :)
Modeoraklet Soprano fick ett par röda jeans och några "siiit-coola, snygga" t-shirtar. Just nu är han inne i en period där han är jättenoga med kläderna. Han måste vara snygg, säger han :)
Till min baby-doll hittade jag gröna jeanstights och fräcksnygga långa t-shirtar.
Nöjda glada barn väntade när jag kom hem. Levererade av mormor. En lekstund hos kusinerna hade också hunnits med.
"Åååå så snäll du e mamma som köper nya kläder åt oss!" Jo då...ibland är dom artiga också =)

Nu ska jag försöka lyssna på syrran och hålla i pengarna. Men fatta hur länge sen det var jag köpte nåt!!! Jag var bara tvungen... :)

2 kommentarer:

  1. Ja guuud såååå avis jag blir!!!!
    Vill också på shopping!!!
    Men du, de e du väl värd! ♥

    SvaraRadera
  2. ASG!
    Du fixar väl bilder på modellerna i nya outfits? =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails