måndag 30 maj 2011

Börjar tjata

Min vecka kommer säkerligen mest att handla om dessa två ämnen. Kommer bli ett fasligt tjatande och ältande. I'm just saying...så du är beredd :)

Jobb
Jobbat, jobbat, jobbat så ögonen till slut gick i kors. Läst in mej på nya arbetsuppgifter. Kontaktat nya deltagare. Läst och läst. Funderat. Frågat. Bollat. Funderat lite mer.
I några veckor framöver ska jag hoppa in extra i grannbyn. Både kul och lite scary. Påminner mej själv om att jag måste fråga när jag kör fast. Tänker inte stänga in mej på nåt rum och grina igen, som jag gjorde när jag började i mars.

Bil
Kollat på bil. Laddat för den eventuellt kommande prutningen. Bra att jag hann se bilen innan den blev rekondad. Nu behöver jag inte bli bländad av allt som blänker nästa gång jag ser den :)
Och egen min bil har blivit kollad av två hugade spekulanter.
Den tredje ligger jag i kamp med:
"Vad ska du ha för den?" 
"Ja, vad vill du ge då?"
Vem den tredje är? Nån vars smeknamn rimmar på dimma... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails