måndag 20 december 2010

Märkligt!

Det upphör aldrig att förvåna mej. Hur kladdkaka påverkar mina barn och framför allt lillebror!
Jag vet ju vad som händer. Varje gång är det lika. Ändå låter jag mej övertalas... Vill ju vara snäll. Vet att dom tycker så mycket om att baka kladdkaka. Det är allt märkligt hur man kan resonera, tvärt emot logiken!?
Sist gick det ganska bra. Den portionerades ut sparsamt en gång om dagen som efterrätt.
I min enfald trodde jag väl att jag hittat lösningen på "problemet". Enfald ja...det var ordet.

Funderar allvarligt på om lillebrors reptilhjärna påverkas? Han blir helt tokig! Allt är krig, döda, svärd, pangor! Vrål och skrik. Mycket värre än vanligt. Mycket värre! Det är som att han ska skydda oss!?


Här hamnade den till slut - i komposten! Enough is enough!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails