tisdag 28 december 2010

Vem lufsar där?

Min julklapp till mej själv. (Och en till syrran =))
"Åååå mamma! Du ser ut som en isbjörn!"
Hmmm...!?
"En sån mössa vill jag också ha!" i kör

 
Självklart ska vi vara en hel familj med björnar! 

Man tänker ju att eftersom vi bor i Sveriges skinnmecka borde detta vara en barnlek. Icke! Inget ludet nånstanns!? 
Följer dom inte trenderna kanske...?
Och i alla web-shoppar jag kollade var dom slutsålda! Men till slut fick jag tag på de två sista hos Oii-design.
Stor miss var att det var mössor med knytning. Hallå!!!??? Vem orkar hålla på att knyta?? 
Nu har jag satt på kardborre istället, så dom små liven kan klä sej själva.
En annan stor miss var att dom skickade 1 (en) mössa trots att det i både i orderbekräftelse och i "nu-är-ordern-skickad-mailet" stod att det var fråga om 2 (två) mössor. 
Mailade. Utan att få svar. Sen tog det två dagars idogt ringande att komma fram och fråga vad som stod på.  
"Oj då, här ligger den andra mössan kvar! Jag skickar den idag!" Ja, det får jag verkligen hoppas!

Till helgen ska vi lufsa fram mellan snöhögarna och brumma högt! Alla 3 (tre)!!! =)))

1 kommentar:

  1. Vilka fantastiska mössor! Måste genast bege mej ut i förådet och leta rätt på våra "björnfittor";-)
    Underbara och varma!!!!
    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails