tisdag 28 december 2010

Hittad!?

Kanske kanske har jag hittat den. Inspirationen alltså.
Efter dagens besök på loppisgallerian kände jag att nu är det dags för ett ryck! Imorron så kanske jag börjar så smått med nyproduktion :)

Och eftersom jag är så snäll har jag ikväll bakat smaskiga kakor till mina arbetskamrater. Kommer sakna dom...
Sist jag bakade och bjöd trodde en av dom att det var nån som sålde kakor. Tyckte dom såg fabriksgjorda ut! "Vad kostar dom där då? 5kr styck eller?" =)))
Den gången var det lillebror som under hög koncentration hjälpte till med tillplattningen, så jag hade väl honom att tacka. Får väl se vad bedömningen blir denna gång. Smaskiga är dom då! :) Typ havrekakor med russin, fast med dinkelgröt (från Saltå Kvarn) istället för havregryn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails