torsdag 15 april 2010

Näsan brinner

Hatar rinnsnuva! Berget med snorpapper på bordet framför mej växer...och näsan blir mer och mer öm...
Tur det finns mjukt papper i kartongvis i detta hem.
En av livets nödvändigheter: Snorpapper i kartong. Företrädesvis av märket Kleenex - om kassan tillåter. Just nu kör vi billigare varianten. Därav den snart rödskimrande näsan...





Annars älskar jag barnens nya sånger:

"Å nej å nej, kan ingen rädda mej. Å nej å nej, han gör oss till pastej..."
eller
"En drake, en drake, jag svääär jag såg en drake..."
eller
"...de gör ja meee, ja älskar deeej..."

För tillfället är det alltså filmen "Peter och draken Elliot" som gäller. Me love!!!! Fick jaga länge innan jag fick tag på den på Blocket. En av mina gamla favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails